Masszázs...masszázs...hátmasszázs...




Az én praxisomban teljesen normális dolog az ha a vendégeim visszajeleznek a kezelések után 😍

Sőt...engem is segít a munkámban ha beszámolnak a kezelések hatásairól...napokkal később is!

Sokszor jönnek ilyen levelek vagy telefonok...ilyenkor együtt örülünk vagy átbeszéljük...mit kellene másként tenni vagy milyen másik hatóanyagú krémre, olajra kellene inkább váltani...

Ezek a visszajelzések sok esetben nem publikusak...így nem látnak napvilágot.
...de vannak olyanok, melyek igen...

Tisztában vagyok azzal, hogy megosztani egy visszajelzést "sokélű" dolog!!!
Egyrészt úgy tűnhet, mintha kérkedni szeretnék az eredménnyel, másrészt "nem megy jól az üzlet"-így kell a munka, harmadrészt pedig "kamu" az egész...

Nos ennek tudatában én mégis a megosztás mellett döntöttem, hiszen mindenki pont azt gondol amit  tapasztalásai, gondolatvilágának visszatükröződéseiként gondolni képes az adott pillanatokban...
Erre nincs befolyásom...és rendben van ez így!

Viszont arra igenis van, hogy azok, akik kicsit más nézőpontok megtapasztalására képesek másként szemléljenek egy 30 perces hátmasszázst, mint 2-3 vagy éppen 5-10 évvel ezelőtt!!!
...és ha olvasóim között csupán néhény ilyen ember van...Ők éppen elegen vannak ahhoz, hogy érdemes legyen leírni ezeket a szavakat...és Krisztinának sem volt hiábavaló időpocsékolás, amit megosztott velünk 😍

Köszönöm Neki 😍

Aki pedig magára ismer a következő sorok olvasása közben...ajánlom keressen fel egy szakértőt ebből a témából...de nefeledje...MINDANNYIAN MÁSOK VAGYUNK...ÉS MÁSKÉNT IS DOLGOZUNK 😍

Íme a visszajelzés:
 
"Munkámból adódóan én is azok táborát erősítem, akik az ülőmunka és a stressz miatt egy kimerítő munkahét, vagy néhány intenzívebb munkanap után megérzik a hátizmokban ezek kombinált hátfájásként megjelenő hatását. 

Emellett hajlamos vagyok rossz testtartást is felvenni munkavégzés közben, ami csak fokozza a panaszokat. 
Enyhítésképp és megoldásként tavasszal bejelentkeztem Marcsihoz egy hátmasszázsra, mert a rendszeres testmozgás (heti 2 alkalom) nem volt elég a hátamban keletkezett fájdalmak, görcsök enyhítésére. 
A kezelések/hátmasszázs hatására nem csak a fizikális panaszok enyhültek, illetve oldódtak fel a hátizmaimban, hanem egy változás állt be nálam magában a stressz kezelésében. 
Egyszerűen összefoglalva: az egyes stresszhelyzetek ezeket az alkalmakat követően, kevésbé hoztak ki a sodromból, a kiegyensúlyozott állapotomból.
Ha valaki kérdezné, én ezt azzal magyarázom, anélkül hogy különösebb kompetenciám lenne a témában, a rendszeres hátmasszázsok alkalmával fellazításra kerültek a stressztől görcsös területek, és az újonnan érkező heti szintű 'nehezékek' már nem fejtenek ki olyan mértékű fájdalom formájában megélt hatást a hát területén, mint azelőtt.
 
Minden ember más és más. 
Eltérően érzékelünk, élünk meg és kezelünk különböző helyzeteket, de az eddig tapasztaltak alapján a hátfájdalomnál maradva a fizikai oldal támogatása, kezelése pozitív hatással van a probléma enyhítésére, megoldására mind fizikális, mind szellemi szinten. 
 
Javasolni tudom mindenkinek jó szívvel ezeket az alkalmakat, ahol nem utolsó szempont, az ahogyan és akitől kapom a kezelést. :)
 
Üdvözlettel, 
Kriszta"



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése